Dołącz do Starbucks® Rewards – teraz w nowej odsłonie!

W nowej odsłonie aplikacji Starbucks® Rewards, już od 7 listopada, na uczestników programu lojalnościowego czeka miła niespodzianka. Marka wprowadza aktualizację aplikacji – teraz korzystanie z niej stanie się jeszcze wygodniejsze! Od teraz zbierasz gwiazdki, niezależnie od tego jaką formę płatności wybierzesz! A jeśli jeszcze nie należysz do Starbucks® Rewards, to doskonały moment, aby to zmienić! Sprawdź, co nowego przygotowała dla Ciebie Twoja ulubiona marka!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
SBX

Nowa odsłona Starbucks® Rewards

Już 7 listopada Starbucks wprowadza w Polsce aktualizację swojego programu lojalnościowego. Dzięki zniesieniu konieczności płacenia w niej poprzez pre-paid, Starbucks oferuje teraz jeszcze więcej sposobów zbierania gwiazdek za pośrednictwem swojej aplikacji. Dzięki akcji „Gwiazdki dla wszystkich” jeszcze więcej osób będzie mogło skorzystać z przywilejów programu Starbucks®Rewards, takich jak darmowe napoje lub kubki reusable cups, dodatkowa bita śmietana i wiele innych!

Do tej pory, aby korzystać z programu trzeba było wcześniej doładować swoją Kartę Starbucks. Od teraz wpłacanie środków nie będzie już konieczne, gwiazdki można zbierać niezależnie od wybranej przez Ciebie opcji płatności za swoją ulubioną kawę w Starbucks – czy będzie to gotówka, karta czy portfel mobilny. Wystarczy zeskanować kod kreskowy w swojej aplikacji bezpośrednio w wybranej kawiarni. Nie musisz również nosić ze sobą karty!

———

———

Wielu naszych Gości pytało o więcej możliwości płatności i sposobów zbierania gwiazdek w programie Starbucks®Rewards. Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych sympatyków, stąd decyzja o zmianach w aplikacji. Chcemy, aby udział w programie lojalnościowym był dla wszystkich wygodny i prosty. Mamy nadzieję, że ta aktualizacja spowoduje, że jeszcze więcej osób odkryje korzyści, jakie niesie ze sobą przystąpienie do Starbucks®Rewards – mówi Paula Chudzińska, Marketing Manager Starbucks Polska.

Odkryj gwiazdkowe korzyści

Dzięki tej aktualizacji marka Starbucks ponownie wzmacnia znaczenie aplikacji Starbucks® Rewards, jako części całej obsługi klienta. Za jej pośrednictwem Goście kawiarni mają możliwość uczestniczenia w ekskluzywnym programie lojalnościowym i korzystania z wielu atrakcyjnych ofert.

A jeśli nie należysz jeszcze do grona członków programu Starbucks® Rewards to najlepszy moment, by to zmienić! Pobierz na telefon aplikację Starbucks CEE i odkryj, jakie korzyści kryją się za członkostwem w programie:

  • każde wydane 2 zł w kawiarni Starbucks to jedna „gwiazdka” w Starbucks® Rewards

  • każde zebrane 80 gwiazdek zebrane w Starbucks® Rewards to darmowy napój w rozmiarze Tall lub Grande albo darmowy biały kubek Reusable Cup

  • a gdy na Twoim koncie Starbucks® Rewards zbierze się 200 gwiazdek otrzymasz Złoty status. Dzięki temu możesz liczyć, między innymi, na dodatkowy shot espresso lub wybrany syrop czy bitą śmietanę za darmo przy każdej wizycie w kawiarni.

Informacja o AmRest

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu

Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks