Doda vs. sztuczna inteligencja – nowa kampania Dafi na TikToku!

Czy naprawdę potrzebujesz AI, żeby ruszyć głową? W świecie, gdzie każdy szuka szybkich rozwiązań i zadaje pytania sztucznej inteligencji zamiast pomyśleć samodzielnie, Doda wkracza do gry.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
DODA VS. SZTUCZNA INTELIGENCJA – NOWA KAMPANIA DAFI NA TIKTOKU! - informacja prasowa

W najnowszej kampanii Dafi, nowa ambasadorka „buntuje się” przeciwko AI, przypominając, że prawdziwa inteligencja to ta naturalna – a jej najlepszym wsparciem jest odpowiednie nawodnienie!

O co chodzi?

Seria 6 dynamicznych, pełnych humoru filmów na TikToku pokazuje, jak Polacy korzystają z AI, pytając ją o wszystko – od podróży, przez dietę, aż po ćwiczenia na jędrne pośladki. Ale zamiast wygenerowanych odpowiedzi, dostają coś lepszego – bystre, zabawne i konkretne tipy od Dody, która w swoim niepowtarzalnym stylu udowadnia, że wystarczy pić wodę, ruszyć głową i nie iść na skróty!

Futurystyczny świat AI vs. prawdziwa inteligencja

Filmy startują w high-techowej, laserowej przestrzeni, gdzie Doda przedstawia problem.

Ale zaraz potem… BUM! Przenosimy się do realnego świata, gdzie wszystko staje się jasne. Dynamiczne zmiany scenerii podkreślają kontrast między sztucznością, a naturą. Nowoczesna technologia użyta w nagraniach pozwala przenosić się z miejsca na miejsce w ułamku sekundy.

Doda nie tylko występuje – sama współtworzyła scenariusze!

„Kampania była realizowana w VuFinder Studio, przestrzeni wykorzystującej rozwiązania najnowszej generacji, gdzie w ciągu 8 godzin powstały materiały w 7 różnych lokacjach, łączące wirtualne tła z realnymi elementami scenografii. Dzięki temu oszczędziliśmy czas, paliwo i ograniczyliśmy ślad węglowy – bo ekologia to też inteligentny wybór!” – mówi, Katarzyna Bursztein, Dyrektor Marketingu Dafi

Kiedy start?

Pierwsze materiały pojawią się już na początku kwietnia! Bądźcie czujni – Doda i Dafi udowodnią, że sztuczne może być prawie wszystko, ale nie inteligencja! Nawadniaj swoją, z Dafi.

Źródło:

Dafi