Dla każdego coś zdrowego – BIO tydzień w sklepach Lidl Polska

Dla wielu osób organiczna żywność jest trudno dostępna i zbyt kosztowna. Szczęśliwie 23 stycznia w sklepach Lidl Polska rozpoczyna się tydzień BIO. Klienci znajdą w ofercie dziesiątki ekologicznych artykułów spożywczych w przystępnych cenach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska

Aby jeść zdrowo, należy wybierać odpowiednie produkty: pozbawione sztucznych dodatków i wytworzone w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. W wielu miejscowościach nie są one jednak powszechnie dostępne. Ponadto, sam przedrostek „eko” lub „bio” w nazwie produktu wcale nie oznacza, że powstał zgodnie z założeniami ekologicznego rolnictwa. Lidl Polska, w ramach tygodnia BIO, oferuje klientom m.in. artykuły spożywcze oznaczone tzw. euroliściem, czyli unijnym logo rolnictwa ekologicznego, z których duża część jest odpowiednia dla wegan, a niektóre – jak choćby BIO Tiramisu, 14,99 zł/ 300 g – posiadają dodatkowo certyfikat Fairtrade. Oznacza on, że rolnicy zaangażowani w wytwarzanie danego produktu (np. na plantacjach kakao) są godziwie wynagradzani.

Co wyBIOrę?
Już od 23 stycznia klienci znajdą w ofercie sklepów Lidl Polska całą gamę ekologicznych artykułów spożywczych, m.in.: nabiał (np. BIO twaróg owocowy dla dzieci, 10,99 zł/1 opak.), produkty zbożowe (BIO makaron pełnoziarnisty, 4,99 zł/ 1 opak.), napoje (BIO syrop z czarnego bzu, 12,99 zł/ 0,5 l) oraz zdrowe przekąski (BIO chrupki jaglane, 3,99 zł/ 1 opak.). Na długiej liście BIO produktów, które trafią na sklepowe półki, nie zabraknie również słodyczy (np. BIO ciasteczka, 6,99 zł/ 1 opak.) i gotowych dań (BIO Lasagne, 14,99 zł/ 1 szt.).

Od 23 stycznia każda osoba, pragnąca włączyć ekologiczne produkty do swojego jadłospisu, będzie mogła je łatwo i niedrogo kupić w sklepach Lidl Polska.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska