Daj się zaskoczyć w Starbucks!

Początek nowego roku w Starbucks to nie tylko nowe smaki w zimowej ofercie, ale także miłe zaskoczenie dla wszystkich Gości kawiarni w całej Polsce. Od teraz dowolną, ulubioną kawę przygotowaną na bazie napoju roślinnego zamówisz bez dodatkowej opłaty! Wypróbuj sezonowe mocno orzechowe napoje – Honey Hazelnut Oat Latte lub Caramelised Macadamia Oat Latte i wejdź w 2023 rok ze smakiem!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Sojowy, migdałowy, kokosowy czy owsiany – niezależnie od tego, który napój roślinny wybierzesz, kawa przygotowana na jego bazie będzie w tej samej cenie. Starbucks wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości i rezygnuje z dodatkowej opłaty za alternatywy dla mleka krowiego. Od 3 stycznia możesz wybrać odpowiedni dla siebie napój roślinny i cieszy się smakiem ulubionej latte czy cappuccino bez dopłaty.

Coraz więcej osób przestawia się na produkty bezmleczne, a zadowolenie każdego naszego Gościa jest dla nas najważniejsze. Dlatego od 3 stycznia oferujemy wszystkie alternatywy dla mleka krowiego bez dodatkowych opłat. Chcemy, by każdy znalazł w Starbucks to, co lubi mówi Paula Chudzińska, brand manager marki Starbucks w Polsce. 

Orzechowe smaki zimy
Jeden z roślinnych wariantów, a dokładniej owsiany, jest bohaterem dwóch pysznych napojów dostępnych od stycznia w Starbucks. Po raz pierwszy w Polsce Goście kawiarni będą mogli skosztować Honey Hazelnut Oat Latte. To przepyszny napój łączący w sobie smak delikatnego miodu i prażonych orzechów laskowych. Powstaje na bazie Starbucks Signature Espresso® Roast o mocno orzechowym aromacie oraz napoju owsianego, a całość zwieńczona jest miodowąposypką.

Drugą nowością w tegorocznej ofercie jest Caramelised Macadamia Oat Latte, w której królują subtelne nuty karmelizowanych orzechów makadamia. Podobnie jak Honey Hazelnut Oat Latte powstaje na bazie espresso z dodatkiem napoju owsianego. To nie koniec zimowych nowości! Z okazji walentynek w ofercie Starbucks pojawi się wyjątkowa gorąca czekolada – więcej szczegółów w lutym.

Trzy sezonowe propozycje, cztery napoje roślinne do wyboru bez dodatkowej opłaty. Odwiedź już dziś jedną z kawiarni i wejdź dobrze w nowy rok ze Starbucks!

Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz konceptów: Blue Frog, Kabb, Bacoa oraz Sushi Shop. Obecnie Spółka zarządza ponad 2100 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Austrii, Belgii, Armenii, Iranie, Luksemburgu, Szwajcarii, Azerbejdżanie, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Niemczech, Chinach oraz we Włoszech. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.amrest.eu/en

Informacja o EcoBean
EcoBean Sp. z o.o. to start-up Politechniki Warszawskiej, który opracował technologie przetwarzania fusów kawy w wartościowe bioprodukty. Spółka zamierza zbudować pierwszą w Europie biorafinerię do ekstrakcji wartościowych składników jakie znajdując się w cennym surowcu czyli fusach po kawie. Celem jest nadanie drugiego życia kawie i przywrócenie tego surowaca do branży HoReCa w postaci gotowych, przyjaznych dla środowiska produktów. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.ecobean.pl

Starbucks Polska
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks Polska