Czwarty tydzień Black Month w Hebe

Ostatni tydzień wielkiej promocji Black Month obejmie 25 listopada – właściwy Black Friday. Wyjątkowa akcja promocyjna dobiega końca, jednak jeszcze przez tydzień klienci będą mogli cieszyć się ofertami zniżkowymi wieńczącymi trwający cały listopad zakupowe szaleństwo.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Z okazji finałowego, czwartego tygodnia akcji Black Month, który trwa od 21 do 27 listopada br., klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich obejmie marki Bielenda, Bourjois, Max Factor, Rimmel, Feel Free, Delia Cosmetics, Joko, Revlon i Revolution Makeup, których produkty przecenione będą o 50%. Za kosmetyki marek takich jak Nivea, Nacomi, tołpa, Eveline Cosmetics, PureHeals, Miya Cosmetics, Hagi, Orientana, Solverx, Paese, Gosh, Prosalon, Yumi i wiele innych zapłacimy o 40% mniej.

Oprócz tego, na klientów czeka ponad 8750 produktów, których ceny spadną do 50%. Dodatkowo, wyjątkową ofertą objęte zostaną m.in. nawilżające serum do twarzy Hydra Boost marki Bielenda i podkład do twarzy Healthy Mix marki Bourjois w różnych odcieniach, których cena spadnie również o 50%. Normalizujący szampon do włosów marki Yumi, peeling do skóry głowy marki tołpa, a także rozświetlający podkład Wonder Match Lumi marki Eveline Cosmetics i wiele innych zostały objęte 40% zniżką. Dodatkowo, hitem cenowym, objętym zniżką aż o 70%, będzie tusz do rzęs Pink Power marki Gosh. Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych w ramach Black Month w Hebe! Cała oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja