Codziennie ponad 200 rodzajów świeżych warzyw i  owoców – nowa kampania Ryneczku Lidla

Lidl Polska od lat zachęca Polaków do częstszego sięgania po warzywa i owoce, a  także edukuje ich w zakresie świadomego odżywiania. Wraz z nowym rokiem sieć startuje z nową kampanią promującą Ryneczek Lidla, w ramach którego codziennie znajdziemy ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oferowanych w niskich i  lidlowych cenach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

W codziennym świadomym odżywianiu warto pamiętać o tym, aby spożywać pięć posiłków dziennie oraz jeść co najmniej 0,5 kg warzyw i  owoców w ciągu dnia. Lidl Polska zachęca klientów do sięgania po produkty roślinne, nieustannie poszerzając Wege Strefę Lidla czy ofertę Ryneczku Lidla. Sieć włącza do oferty produkty Vemondo, które są przeznaczone dla wegan, wegetarian oraz fleksitarian.

Świeże warzywa i owoce – codziennie
Aby jeszcze bardziej zachęcić klientów do spożywania warzyw i owoców, Lidl Polska wystartował z nową kampanią promującą Ryneczek Lidla. W ramach jego asortymentu codziennie znajdziemy ponad 200 rodzajów świeżych warzyw i  owoców. Co ważne, każdego dnia dostępne są także ciekawe promocje, dzięki którym kupimy owocowo-warzywny asortyment w jeszcze niższych cenach – np. poniedziałku 16 stycznia do środy 18 stycznia polskie pieczarki oferowane będą w cenie o 28% taniej – zapłacimy za nie tylko 4,99 zł/500 g/1  opak. (zamiast 6,99 zł). Z kolei za truskawki zapłacimy aż 40% taniej – 4,79 zł/250g/1 opak. (zamiast 7,99 zł).

Sieć dąży do tego, aby w asortymencie Ryneczku Lidla znajdowały się świeże warzywa i owoce. Pracownicy sklepów Lidl Polska monitorują stan dostępnych produktów. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich, artykuł jest zabierany z sali sprzedaży. Ponadto dzięki gęstej sieci centrów dystrybucji Lidl Polska, dostawy mogą być realizowane szybko – świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia. „Współpracując z siecią Lidl Polska od wielu lat, stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość i świeżość naszych jabłek” – mówi Hubert Woźniak, prezes Organizacji Producentów Owoców Rajpol. „Aby klienci sieci mogli cieszyć się soczystymi i pełnymi smaku owocami, zapewniamy codzienne dostawy świeżych jabłek oraz dbamy o warunki przechowywania i transportu produktów, spełniające najwyższe kryteria” – dodaje Woźniak.

Ponad 200 rodzajów warzyw i owoców
Obecnie na Ryneczku Lidla klienci codziennie mogą wybierać wśród 200 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Część asortymentu posiada certyfikat BIO, czyli pochodzi z ekologicznych upraw.

Ziemniaki i cebule z naszych lokalnych pól każdego dnia goszczą na stołach tysięcy Polaków robiących zakupy w sklepach sieci Lidl Polska. To dla nas ogromna odpowiedzialność, dlatego na każdym etapie, aż do samych zbiorów, dbamy o to, aby nasze produkty były wysokiej jakości, wolne od jakichkolwiek defektów, a w koszykach klientów pojawiały się jedynie wyselekcjonowane i świeżo spakowane warzywa” – mówi Radosław Tyc, prezes zarządu firmy Awex.

W trosce o świeżość produktów Lidl Polska dba o to, by jak najwięcej produktów dostarczanych było przez polskich producentów, jest to szczególnie zauważalne w ofercie warzyw i owoców dostępnych sezonowo. Jednak w ofercie znajdziemy także owoce egzotyczne, które mają zapewnione bezpieczne warunki transportu z dalszych części świata.

O kampanii
Kampania została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. Za produkcję spotu odpowiada agencja GPD.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska