Candy – recepta na długowieczność

Konsumpcyjny tryb życia sprawia, że użytkownicy regularnie wymieniają urządzenia na nowsze. Producenci prześcigają się w rozwiązaniach, oferując coraz bardziej innowacyjne produkty. Wszystko po to, żeby spełnić oczekiwania, które rzuca nam obecny świat. Okazuje się jednak, iż od jakiegoś czasu wśród konsumentów coraz większą rolę odgrywa odpowiedzialność społeczna. Ci szukają urządzeń innowacyjnych ale jednocześnie solidnych, które będą im służyć przez wiele lat, chcąc ograniczyć choćby ilość elektrośmieci.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Recepta na długowieczność
Włoski design, innowacyjne rozwiązania, dbałość o detale połączona z jakością to recepta marki Candy. Ta dewiza przyświeca jej od lat, a to, że działa możecie zobaczyć sami:

https://www.youtube.com/watch?v=0SsstvywEUA

Niczym rekord Guinessa
Pani Hania używała jednej pralki od 38 lat. Teraz, dzięki marce Candy, ma już nowiutką z dożywotnią gwarancją. Automatyczna pralka ładowana od przodu, z estetycznym wykończeniem to prawdziwie ekskluzywny produkt jak na tamte czasy. Nic więc dziwnego, że pani Hania z sentymentem wspomina wyjazd zagraniczny, podczas którego mogła zarobić pieniądze m. in. na zakup pralki w Pewexie. Takie urządzenia były wtedy w Polsce naprawdę trudno dostępne.

Nowa Candy AQUA 1142DE/2-S jest superszybka, cicha i energooszczędna. Dzięki zastosowanej automatyce wagowej inteligentnie dobierze ilość wody dla danego prania, posiada program dedykowany delikatnym tkaninom, krótkie programy prania, gdzie nawet w 14 minut można odświeżyć garderobę, co więcej, w każdej chwili podczas prania można dorzucić zapomnianą rzecz. Wszystko po to, by użytkowanie pralki było proste i wygodne.

Teraz dzięki ulubionej Candy życie Pani Hani nabierze nowego wymiaru.

CANDY
Candy Group jest jedną z wiodących firm w Europie na rynku małych i dużych urządzeń gospodarstwa domowego zarówno wolnostojących jak i wbudowanych. Asortyment marki wyróżnia się wysoką wydajnością i jest przyjazny środowisku. Produkty Grupy Candy są sprzedawane za pośrednictwem dwóch międzynarodowych marek, Candy i Hoover, oraz za pośrednictwem krajowych marek, takich jak Rosières (Francja) i Jinling (Chiny) o zróżnicowanych rynkach i grupach docelowych. Grupa Candy, zatrudniająca około 5 000 pracowników, posiada siedem zakładów produkcyjnych w Europie, Turcji i Chinach oraz 45 filii na całym świecie. Siedziba główna Grupy, centrum projektowe, ośrodek centralny oraz dział badań i rozwoju znajdują się w Brugherio (MB) we Włoszech.

Źródło:

CANDY