Bus Douglas Beauty Express po raz kolejny na najważniejszych letnich festiwalach i koncertach

Festiwalowy bus DOUGLAS BEAUTY EXPRESS po raz drugi wyrusza w trasę szlakiem najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce. Tym samym DOUGLAS, marka numer jeden w Europie w segmencie omnichannel i premium beauty, rozpoczyna letnią kampanię FESTIVAL VIBES, w ramach której przewidzianych jest szereg akcji konsumenckich, nie tylko dla festiwalowiczów. Komunikacja będzie prowadzona w perfumeriach w całym kraju, mediach społecznościowych oraz digitalu. Zakłada również działania z zakresu influencer marketingu.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Bus Douglas Beauty Express po raz kolejny na najważniejszych letnich festiwalach i koncertach

AUTOBUS PEŁEN GLOW

W ciągu najbliższych trzech miesięcy DOUGLAS BEAUTY EXPRESS zawita do 5 miast w Polsce, odwiedzając najgłośniejsze festiwale i koncerty. Pierwszy przystanek: ORANGE WARSAW FESTIVAL. Marka Douglas w swojej strefie, znajdującej się na terenie wydarzenia przygotowała dla festiwalowiczów wachlarz atrakcji. Odwiedzający beauty busa będą mogli przy pomocy makijażystów podkręcić swój festiwalowy look kosmetykami DOUGLAS COLLECTION, zadbać o ochronę SPF, w Glitter Shower wziąć… brokatowy prysznic, a w strefie Glow & Mist zanurzyć się w aromatycznym zapachu mgiełek do ciała. Dla tych, którzy zbiorą trzy pieczątki na swoim bilecie z trzech różnych aktywności na strefie DOUGLAS, otrzymają żeton upoważniający do wylosowania nagrody w maszynie losującej: miniatury mascary Lash It Up, miniatury balsamu do ciała Douglas The Botanist Mandarin & Basil lub pełnowymiarowego cienia do powiek DOUGLAS COLLECTION.

FESTIWALOWE LOOKI POWERED BY DOUGLAS

Wspólnie z beauty artists DOUGLAS przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w DOUGLAS BEAUTY EXPRESS na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. DOUGLAS podczas koncertów zapowiada: zabawę (z) kolorem THINK PINK, – total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach, ETNO MOCCA, w którym eyeliner jest nie tylko na powiece oraz COSMIC BLUE, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie… odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami DOUGLAS COLLECTION.

DOUGLAS BEAUTY EXPRESS WYRUSZA NA NAJWAŻNIEJSZE LETNIE FESTIWALE_2

TRASA DOUGLAS BEAUTY EXPRESS

DOUGLAS BEAUTY EXPRESS odwiedzi najważniejsze muzyczne wydarzenia tego lata: Orange Warsaw Festival (30-31.05.), koncert Billie Eilish w Krakowie (03-07.06.) – bus festiwalowy zlokalizowany przy Galerii Kazimierz, Open’er Festival (02-05.07.) – bus festiwalowy zlokalizowany przy Galerii Forum Gdańsk, Salt Wave w Jastarni (01-02.08.) oraz BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16.08).

Najczęściej zadawane pytania

Douglas Beauty Express to mobilny salon Douglas na kółkach dostępny podczas letnich festiwali i koncertów. Oferuje szybkie makijaże, porady pielęgnacyjne oraz próbki nowości kosmetycznych.
Bus pojawia się na największych polskich festiwalach muzycznych, takich jak Open’er Festival, Pol’and’Rock Festival czy Orange Warsaw Festival. Aktualny harmonogram dostępny jest na stronie Douglas i w mediach społecznościowych.
Tak, większość porad i mini-makijaży jest bezpłatna. W przypadku specjalnych zabiegów lub większych usług może być wymagana rejestracja lub zakup produktu.
Douglas
Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.)

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR