Black Weeks startują w Hebe!

Black Friday – coroczne święto wielkich wyprzedaży – przypada w tym roku 24 listopada. Tego dnia w wielu sklepach organizowane będą atrakcyjne promocje. Podobnie jak w poprzednich latach, do ich grona dołącza również Hebe, kontynuując autorski format tego święta. Black Friday rozciągnie się na trzy tygodnie wyjątkowych obniżek cenowych. Na klientów, co tydzień będą czekać nowe, niepowtarzalne oferty.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Black Weeks startują w Hebe!

Hebe ponownie wyróżnia się spośród innych marek, kontynuując wcześniejszy koncept i przedłużając promocję z jednego dnia do trzech tygodni. Niższe ceny będą dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych, na stronie internetowej hebe.pl, jak i w aplikacji. W każdym kolejnym tygodniu klienci Hebe mogą spodziewać się innych, zróżnicowanych promocji.

Pierwszy tydzień promocji potrwa od 9 do 15 listopada 2023 r. W tym czasie klienci będą mogli skorzystać z niepowtarzalnych ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „-80% na drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki” i dotyczy marek takich jak: Dermedic, Revolution Makeup, Claresa, John Frieda, BlanX, Hair of the Day by Only Bio oraz Dove. Z kolei kosmetyki marek Max Factor, Rimmel, Sally Hansen Bourjois zostały objęte promocją „1+1 za 1 złoty – miksuj dowolnie między markami“. Oprócz tego, na klientów czeka wyjątkowa okazja „-80% na drugi produkt do pielęgnacji twarzy – miksuj dowolnie między markami” dotycząca marek, m.in.: Revox, Bandi, Apis, Eveline Cosmetics oraz Cliv.

Kolejną niepowtarzalną promocją jest oferta „-60% na drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki”. W skład promocji wchodzą kosmetyki Sensodyne, L’biotica, Lierac, Bioliq, Pastel, Batiste, Kallos, Cetaphil, Cashmere czy Rexona. Ponadto produkty marek Hebe – Hebe Professional, Hebe Cosmetics, by Hebe, Hebe Basics, Hebe Naturals i Hebe for Men – objęte zpostały specjalną zniżką „-60% na drugi produkt – miksuj dowolnie między markami”.

 Co więcej, drugi produkt marek Catrice, Lash Brow, Biotrue, Essence, Annabelle Minerals, LaQ, Luksja, Ecocera oraz BasicLab został objęty promocją -50% – oferta dotyczy kosmetyków tej samej marki. Dodatkowo do zamówienia u konsultanta w sklepie, w aplikacji oraz na hebe.pl dostępne będą wyjątkowe produkty w atrakcyjnych cenach, m.in.: odżywczy krem redukujący zaczerwienienia do cery naczynkowej i atopowej Krayna AY 3 Chestnut, rewitalizujący krem do twarzy Unit4Men Citrus & Musk czy olejek do demakijażu Koi Cosmetics. Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych w ramach Black Weeks w Hebe! Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja