Aukcje Lidl Polska zebrały już ponad 20 000 zł na cel 31. Finału WOŚP! Wyścig o zwycięstwo trwa

To 14. raz, gdy Lidl Polska gra w Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczne hasło zbiórki to „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”, a już teraz w sieci licytować można aukcje, z których pełen zysk zostanie przeznaczony na cele 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą. Wygrać można dzień na planie Kuchni Lidla, koszulkę z autografami popularnych gamerów czy kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji „Platter by Karol Okrasa”.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat. Dotychczas sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. W ofercie gadżetów znalazły się notatniki, skarpety, kalendarze, kubki, breloczki i wiele innych. To jednak niejedyny sposób, w jaki można wesprzeć działania Orkiestry! Już teraz na platformie Allegro.pl znaleźć można aukcje, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na cele tegorocznego Finału. Licytować można:

  • Koszulkę z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki.” T-shirt został podpisany przez grono graczy i influencerów, którzy w ramach kampanii Lidl Polska „Szkoły pełne talentów” wzięli udział w turnieju Talenciaki Wingman Cup: Izaka, Leha, Luq’a, PashaBicepsa, Neo, Byali’go, Micha oraz SNAX’a. To prawdziwa gratka dla fanów e-sportu!

  • Dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla z Karolem Okrasą, który da możliwość zobaczenia, jak powstaje odcinek z Karolem Okrasą w studiu pod Poznaniem.

  • Podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji „Platter by Karol Okrasa” w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw ze specjalnie skomponowanego menu!

Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi już 29 stycznia. Ostateczną kwotę poznamy pod koniec marca.

Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska