Na przestrzeni 140 m2 znajdują się najnowocześniejsze urządzenia marki Bosch połączone w systemie Home Connect. 22 stanowiska do gotowania są wyposażone m.in. w płyty indukcyjne, piekarniki oraz roboty kuchenne MUM. W studiu znajdują się też szuflady grzewcze, parowary, mikrofalówki, zmywarki, chłodziarko-zamrażarki i ekspresy do kawy. Dla szefa kuchni w centralnym miejscu studia została przygotowana oddzielna duża wyspa.
W pobliżu miejsca do gotowania mieści się klimatyczna jadalnia z miejscami dla 30 osób. Studio Kulinarne jest połączone z profesjonalnym zapleczem gastronomicznym z oddzielnym wejściem dla dostawców. Wystrój całego wnętrza jest zgodny z identyfikacją wizualną marki Bosch. Ujęto w nim charakterystyczne elementy kampanii #LikeABosch.
Oświetlenie, wentylacja, ogrzewanie i klimatyzacja, a także wszystkie urządzenia multimedialne w studiu są sterowane zdalnie za pomocą zintegrowanego systemu. W przestrzeni do gotowania zainstalowano system nagłośnienia strefowego z bezprzewodowymi mikrofonami dla prowadzących oraz kamerę umożliwiającą nagrywanie i transmitowanie warsztatów.
Zaplecze technologiczne w postaci systemów multimedialnych umożliwia przeprowadzenie prezentacji i połączenie spotkania biznesowego z warsztatami czy pokazem wybranego szefa kuchni. Integrowanie przez gotowanie to ciekawa propozycja na lepsze poznanie współpracowników i spędzenie czasu nad wyjątkowo pysznym projektem. Za każdym razem formuła wydarzenia jest dopasowana indywidualnie do charakteru spotkania – mówi Sławomir Zawadzki, manager Studia Kulinarnego Bosch.
W studiu kulinarnym odbywają się m.in. kulinarne spotkania integracyjne, a także komercyjne warsztaty dla konsumentów. Wznowiony został cieszący się dużą popularnością projekt „Warsztaty Smaku”. Terminy oraz tematy spotkań dostępne są na stronie warsztaty-smaku.pl/. Studio jest doskonałym miejscem do organizacji konferencji i szkoleń oraz realizacji sesji zdjęciowych i nagrań marketingowych.