Zrób zakupy w Galerii Młociny i zdobądź bilet do Farmy Iluzji

Końcówka wakacji zapowiada się gorąco – jak najlepiej wykorzystać ten czas? Galeria Młociny przedłuża akcję, w ramach której klienci, w zamian za zakupy, mogą odebrać bilety do Farmy Iluzji. Idealną okazją do zdobycia nagrody jest kompletowanie wyprawki szkolnej, co wielu rodziców zaplanowało na najbliższą sobotę i niedzielę handlową.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Galeria Młociny Farma Iluzji

Przed dziećmi dziewięć miesięcy nauki, a piękna pogoda za oknem niestety nie działa motywująco. Galeria Młociny chce ułatwić uczniom rozpoczęcie szkoły i zachęca rodziców do wymiany paragonów na bilety do Farmy Iluzji. Atrakcje, jakie czekają na dzieci z pewnością zrekompensują im wymagające pierwsze dni w nowej szkole lub klasie. Akcja promocyjna potrwa do 2 września, a dzięki zbliżającej się niedzieli handlowej 27 sierpnia, klienci zyskują dodatkowy jeden dzień na zdobycie wejściówek do parku rozrywki.

Jak zdobyć bilet?

Wystarczy zrobić zakupy w Galerii Młociny i zeskanować paragony o wartości min. 50 zł w aplikacji Kupujesz i Masz. W zależności od wartości paragonu, klient otrzyma odpowiednią ilość wirtualnych naklejek: paragon o wartości 50-99,99 zł to 1 wirtualna naklejka; 100-149,99 zł to 2 wirtualne naklejki; 150-199,99 zł to 3 wirtualne naklejki, a paragon powyżej 200 zł to 4 wirtualne naklejki. Po uzbieraniu czterech naklejek, można wymienić je na jednoosobowy bilet do Farmy Iluzji.

Na Farmie Iluzji czeka moc atrakcji

Farma Iluzji to rodzinny park rozrywki, znajdujący się na ponad 6 hektarach leśnego terenu, 90 km od Warszawy. Na rodziców i dzieci czeka kilkadziesiąt wyjątkowych atrakcji, m.in. Zakręcony Domek, Muzeum Iluzji, Latająca Chata Tajemnic czy Zatoka Piratów. Najmłodsi mogą bawić się na placach zabaw, kolejkach i karuzelach. Na terenie parku rozrywki znajdują się także liczne punkty gastronomiczne oraz bezpłatny parking.

Galeria Młociny
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz około 30 kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i

Źródło:

Galeria Młociny