„Pora na parę!” – Amica z nową kampanią piekarników parowych skierowaną do młodych

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica edukuje, co daje para w piekarniku i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Ci, którzy od przeszło dekady śledzą działalność podcastową Karola Paciorka, wiedzą, że twórca popularnych programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia” jest wegetarianinem i lubi dobrą kuchnię, ale sam nie jest specjalistą w gotowaniu. Teraz dziennikarz i fotograf sprawdził swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica, która we wrześniu uruchomiła kampanię „Pora na parę!”. Producent sprzętu AGD chce udowodnić, jak szerokie spektrum zastosowań może mieć prosty w obsłudze i elegancki w wyglądzie piekarnik parowy, który sprawdzi się w każdym domu, a dodatkowo stanowić może remedium dla wszystkich, którzy nie czują się mistrzami kuchni.

– Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica.

– Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu – dodaje Joanna Walczak.

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca roku, wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.

Tym, który są już w posiadaniu piekarnika parowego Amica i szukają inspiracji, dedykowana jest specjalna strona https://przepisy.amica.pl, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z przepisami na dania na parze. Wszystko dla osiągnięcia mistrzowskiego smaku we własnej kuchni!

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Więcej informacji znajduje się na dedykowanym landing page’u kampanii:  https://www.amica.pl/piekarniki-parowe-informacje.

Amica
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

Źródło:

Amica