PAGEN w nowej kampanii na Dzień Dziecka zachęca do poszukiwania skarbów

Dzień Dziecka to wyjątkowy czas zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Wbrew pozorom, nie tylko najmłodsi myślą o nim bardzo intensywnie. Z okazji tego święta, które kalendarzowo łączy Dzień Matki i Dzień Ojca, producent okien, drzwi, rolet i bram garażowych przygotował specjalną odsłonę kampanii „Dom Dziełem Życia”, w której zachęca do poszukiwania skarbów… znajdujących się bliżej niż nam się wydaje.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

PAGEN nawiązując do swoich poprzednich spotów wizerunkowych 1 czerwca wyemitował nowy film reklamowy, który opowiada m.in. o poszukiwaniu wolności, spokoju, poczucia bezpieczeństwa, pasji i swojego miejsca. Film pt. „Poszukiwacze skarbów” jest swego rodzaju dziecięcym spojrzeniem na dorosłych, którzy poszukując wspomnianych wartości, mają je często na wyciągnięcie ręki. Finałowa konkluzja „często to czego szukamy, znajduje się bliżej niż nam się wydaje” zachęca do przemyśleń, wspomnień i koncentracji na tym, co w życiu najważniejsze.

PAGEN | Poszukiwacze skarbów (Dom Dziełem Życia) – YouTube

Jako ludzie dorośli mamy skłonność do idealizowania czasu swojego dzieciństwa. Często wymazujemy ze świadomości złe chwile, a zapamiętujemy i z rozrzewnieniem wspominamy to, co w naszym dzieciństwie było najlepsze. To piękne. Przywołanie wspomnień związanych z dobrą zabawą w domu rodzinnym, beztroską i dziecięcymi przyjaźniami wywołuje ciepłe uczucia i utrwala w nas poczucie, że w gruncie rzeczy podzielamy te same wartości. Nostalgia oprawiona w ramy naszych produktów to idea towarzysząca zespołowi w pracy nad tym projektem – powiedział Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w PAGEN Sp. z o.o.

Kreacja wizerunkowa firmy – do czego już przyzwyczaił swoich widzów małopolski producent – w nienachalny sposób prezentuje okna, drzwi tarasowe i wejściowe, rolety oraz bramę garażową. W nowej odsłonie kampanii reklamowej biorą udział dzieci pracowników firmy, także te znane z pierwszego filmu z serii „Dom Dziełem Życia”.

Cieszę się, że nasza komunikacja marketingowa jest spójna z wartościami promowanymi w ramach naszej polityki społecznej odpowiedzialności biznesu. Osobiste zaangażowanie pracowników, a zwłaszcza ich pociech, stało się także doskonałą okazją do integracji zespołu i świetnej przygody na planie filmowym. Te wspomnienia z pewnością pozostaną z nami na długo – powiedziała Katarzyna Chamioło, Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty o charakterze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Kampania, której zapowiedź pojawiła się w mediach społecznościowych już w Dzień Matki oprócz działań promocyjnych on-line w serwisie YouTube, sieci reklamowej Google Ads oraz na Facebooku, LinkedIn i Instagramie zostanie wzmocniona także w telewizji.

 

Źródło:

PAGEN