Netto wspiera planowanie budżetów świątecznych

Prosto, sprytnie i skutecznie – Netto dzieli się zbiorem praktycznych wskazówek dotyczących planowania budżetów domowych. Przystępnie i zrozumiale przygotowany e-book powinien pomóc każdemu w finansowym zaplanowaniu wydatków z okazji nadchodzących Świąt.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Sieć handlowa Netto kontynuuje pozytywną praktykę wspierania klientów w przemyślanym robieniu zakupów. Na swojej stronie promuje zrealizowany wspólnie z ekspertką od finansów osobistych Dominiką Nawrocką e-book.

– „Budżet Świąteczny” ma za zadanie wesprzeć naszych klientów w finansowym przygotowaniu Świąt i nie tylko – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Staramy się podpowiedzieć wszystkim kupującym, jak zaplanować wydatki oraz jak mądrze kupować i planować finanse w czasach pełnych ekonomicznych wyzwań – jako odpowiedzialny retailer, który jest blisko swoich klientów – dodaje.

W przygotowanej publikacji klienci znajdą odpowiedzi na pytania, otrzymają wskazówki, a także zostaną zachęceni do wykonywania ćwiczeń mających pomóc w budżetowaniu wydatków. Zarządzanie swoimi finansami, ich planowanie i odpowiedni podział, ma nie tylko zredukować stres, jaki nam towarzyszy zwłaszcza w czasie Świąt, ale przede wszystkim – pomóc znaleźć ekonomiczny balans w pełnych wyzwań czasach.

– Podobnie, jak w zeszłym roku, także teraz chcemy pokazać jak świadomie podejść do budżetowania wydatków. Są to informacje warte wykorzystania także na co dzień – podkreśla Dominika Nawrocka, założycielka organizacji edukacji finansowej Kobieta i Pieniądze. – Zawarta w e-booku wiedza jest tym bardziej aktualna i istotna, że czas wzmożonych zakupów świątecznych, to czas większych wydatków. Staramy się podpowiedzieć, jak mądrze je planować – dodaje.

Czytelnicy e-booka znajdą informacje o funkcjonowaniu budżetu domowego i tworzeniu planu wydatków. Autorka przygotowała ciekawe ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Dzięki wiedzy zawartej w e-booku, kalkulowanie i sprytne planowanie wydatków może stać się łatwiejsze. Czytelnicy znajdą też cenne rady, na przykład dotyczące przygotowywania listy zakupów.

Kontynuacja kampanii „Nie zmarnuj Świąt”, to nie tylko cenne porady i wskazówki, ale także działanie mające na celu zachęcenie Polek i Polaków do planowania wydatków w duchu zero waste. Co istotne, umiejętność odpowiedniego zaplanowania zakupów może wpłynąć pozytywnie nie tylko na domowe budżety, ale także na ograniczenie marnowania żywności, co szczególnie należy wziąć pod uwagę w czasie Świąt.

Netto Polska
Sieć handlowa, która w ciągu 27 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce ponad 660 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

Źródło:

Netto Polska