Nestmedic z nową identyfikacją wizualną – kolejny krok w kierunku światowej ekspansji

Nowe urządzenie, nowe rynki, nowa identyfikacja. Nestmedic, polska firma z branży medtech, w związku z wprowadzeniem nowej wersji swojego flagowego urządzenia – Pregnabit Pro, a także sukcesywnym rozwojem międzynarodowym, zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo wpisuje się w bieżące trendy w projektowaniu graficznym i podkreśla nowoczesne, technologiczne oblicze spółki.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Nestmedic, spółka z branży medtech notowana na rynku NewConnect zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, która jest następstwem wprowadzenia na światowy rynek telemedycznego rozwiązania do badania dobrostanu płodu – urządzenia Pregnabit Pro. Nestmedic postanowił przyśpieszyć tempo swoich działań, by połączyć dwa światy – nadchodzący metaświat pełen udogodnień technologicznych i świat emocji, który nieodzownie związany jest z okresem tworzenia więzi przyszłej mamy z dzieckiem. Dzięki flagowemu produktowi spółki, miliony pacjentek na całym świecie mogą czuć się bezpiecznie podczas ciąży, monitorując dobrostan płodu w domowym zaciszu.

Nowe otwarcie
Zmiany wizualne są konsekwencją dynamicznego rozwoju spółki Nestmedic. Punktem wyjścia do nowej identyfikacji był przede wszystkim produkt – nowoczesny, zapewniający najwyższe standardy opieki okołoporodowej – system teleKTG składający się z urządzenia Pregnabit Pro i platformy telemedycznej Pregnabit Cloud. Nestmedic stale powiększa swój zespół i dokonuje ekspansji na kolejne światowe rynki. Obecnie są to m.in. kraje Beneluksu, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy, a także Izrael, Arabia Saudyjska i w niedalekiej przyszłości Stany Zjednoczone.

Nowa identyfikacja to zarazem nowe otwarcie dla Nestmedic. Świat nowych technologii jest nam od zawsze bliski, a wzrost znaczenia telemedycyny w dzisiejszym świecie determinuje nasz dynamiczny rozwój, który chcemy podkreślić także w naszej nowej komunikacji wizualnej. Chcemy, by nasz logotyp kojarzony był z najwyższej klasy rozwiązaniami telemedycznymi dostępnymi na całym świecie –– wyjaśnia Jacek Gnich, prezes Nestmedic.

Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej zajęli się sami pracownicy zespołu Nestmedic, w myśl słów Helen Keller: „Sami możemy zrobić niewiele, razem tak dużo.” Kolorystyka nowego logotypu nawiązuje do istoty branży medtechowej natomiast okrąg wokół „n” do globalnej ekspansji spółki, która rozpoczęła się wraz z przyznaniem firmie certyfikatu MDR, umożliwiającego dystrybucję rozwiązania na rynkach światowych.

Nestmedic
Nestmedic to polska marka z branży telemedycznej, której flagowym produktem jest system Pregnabit, służący do przeprowadzania zdalnego badania KTG dla kobiet w ciąży. Dzięki rozwiązaniu oferowanemu przez Nestmedic, kobiety w ciąży mogą samodzielnie, w zaciszu własnego domu, wykonać w dowolnej chwili kardiotokografię, która jest podstawowym badaniem służącym ocenie stanu płodu. Dzięki platformie do zdalnej analizy zapisów KTG, wynik konsultuje wykwalifikowany personel medyczny, 24/7. Odczyt KTG generowany przez mobilny system Pregnabit jest równoważny stacjonarnemu KTG w szpitalu.

Źródło:

Nestmedic