Limitowana kolekcja akcesoriów Starbucks X Herschel wykonana z materiałów z recyklingu

Tej jesieni Starbucks łączy siły z kultową, kanadyjską marką Herschel, prezentując innowacyjną kolekcję akcesoriów wykonanych w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym… z kawowych fusów! Produkty będące efektem tej wyjątkowej współpracy są nie tylko w pełni przyjazne środowisku, ale również praktyczne, wygodne i modne. Ta limitowana kolekcja to kolejna okazja dla miłośników marki, aby móc wyrazić jednocześnie swój unikalny styl i troskę o naszą planetę.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

W kolekcji Starbucks® X Herschel znajdują się klasyczne torby, plecaki i nerki – wszystkie z logo i w barwach marki. Produkty wchodzące w jej skład wykonane zostały z tkaniny z recyklingu, która łączy pochodzący z odzysku poużytkowego PET oraz fusy z kawy. Akcesoria idealnie sprawdzą się podczas codziennych miejskich podróży, a charakterystyczny design zainspirowany owocami kawowca ma przypominać o wspólnej dla marki, jak i jej Gości, miłości do kawy, ludzi i planety. Produkty dostępne są w kawiarniach na terenie całej Polski, do wyczerpania zapasów.

– Z dumą wprowadzamy na nasz rynek tę wyjątkową kolekcję, powstałą we współpracy z kultową już marką Herschel. W Starbucks nieustannie poszukujemy możliwości angażowania się w działania spójne z ideą zrównoważonego rozwoju. Pragniemy inspirować naszych Gości i zachęcać ich do wspólnego podejmowania wyborów przyjaznych planecie. Wierzymy, że nowa limitowana kolekcja akcesoriów zainteresuje osoby, którym bliska jest nie tylko nasza marka, ale także dobro środowiska. – mówi Paula Chudzińska, brand manager Starbucks Polska.

Starbucks w Polsce posiada na swoim koncie liczne działania z obszaru less waste, takie jak np. zachęcanie do korzystania z kubków wielokrotnego użytku, wtórne wykorzystanie kawowych fusów, czy angażowanie się w działania służące ograniczaniu marnowania żywności.

##

Informacja o AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.

Fot. Starbucks
Fot. Starbucks
Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Źródło:

Starbucks