Kolejna odsłona kolekcji gadżetów WOŚP w sklepach Lidl Polska

Lidl Polska już po raz 14. gra z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – tym razem pod hasłem „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”. W poniedziałek, 2  stycznia, do dotychczasowych gadżetów WOŚP w sklepach sieci dołączają nowości, w tym: kolorowe zeszyty, teczki, notesy i kolorowanki! Pełen zysk ze sprzedaży gadżetów zostanie przeznaczony na cele 31. Finału WOŚP, czyli walkę z  sepsą.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska

Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat! W  sierpniu, podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata – Pol’and’Rock Festival – uczestnicy wydarzenia mogli korzystać z asortymentu rockowego sklepu Lidla, który funkcjonował nieprzerwanie przez 100 godzin. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu pracowników Lidl z  całej Polski. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

W poniedziałek, 2 stycznia, do dotychczasowych gadżetów WOŚP dostępnych w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na stronie lidl.pl, dołączają nowe – kolorowe artykuły papiernicze Herlitz, brandowane czerwonym serduszkiem Fundacji – wśród nich: zeszyty, notesy, bruliony na spirali, kołonotatniki, teczki oraz angażujące kolorowanki.

Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi 29 stycznia na koniec dnia. Ostateczną kwotę poznamy na koniec marca.

Dotychczas Lidl Polska wraz z wolontariuszami, klientami i pracownikami,
przekazał na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł.

Fot. Lidl Polska
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska