Hebe laureatem nagrody Best e-commerce retailer w plebiscycie „e-Commerce Polska awards 2022”

Marka Hebe otrzymała nagrodę w plebiscycie „e-Commerce Polska awards 2022″ w kategorii „Best e-commerce retailer”. Tegoroczna, 10. edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej była podsumowaniem minionej dekady.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Jubileuszowa Gala Dekady odbyła się 22 września br. w hotelu Sound Garden w Warszawie. Podczas uroczystości spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce. „E-Commerce Polska awards 2022″ to święto branży, okazja do podsumowania jej rozwoju i nagrodzenia tych, którzy wprowadzają do e-handlu nową jakość.

Nagrody przyznawane były w 23 kategoriach, do tegorocznej edycji zgłosiła się rekordowa liczba podmiotów. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi, wśród grona zwycięzców docenionych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej znalazło się także Hebe.

– Bardzo cieszymy się, że marka Hebe po raz kolejny znalazła się wśród wyróżnionych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej podmiotów. W Hebe wierzymy, że każdy klient jest wyjątkowy, staramy się wyjść naprzeciw jego potrzebom i oczekiwaniom. Ta statuetka jest dowodem naszej pracy nad zindywidualizowanym podejściem do konsumenta. Wyróżnienie napawa nas dumą i motywuje do dalszego działania. – powiedziała Magdalena Mazurek, dyrektor e-commerce Hebe.

Izba Gospodarki Elektronicznej wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Organizowany przez nią konkurs „e-Commerce Polska awards 2022“ wyróżnia największe i najbardziej innowacyjne marki działające w Polsce. Nagroda w konkursie stanowi potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją konsumenci.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja